Winkelwagen
Je hebt momenteel geen LEGO set(s) in je winkelwagen

Klantenservice van Bricks Verhuur

Waar kunnen we je mee helpen?
Neem contact op
* Verplichte velden
Neem contact op
  • Bel ons (bij voorkeur mailen) +31(0)485-310001
  • Adres Hulsbos 7
    5431 NZ CUIJK
Veelgestelde vragen

1 Lidmaatschap

Omdat wij graag willen weten waar onze sets naartoe gaan. :) Veel van die sets kosten honderden euro's, maar je huurt ze bij ons voor een fractie van dat bedrag. Dan willen we zeker weten aan wie wij verhuren. Je kan je online immers makkelijk als iemand anders voordoen.

Je kan je hier registreren voor een lidmaatschap. Je ontvangt dan een (automatische) ontvangstbevestiging in de mail. Wij gaan vervolgens met je gegevens aan de slag, en sturen je een e-mail met de nodige uitleg over het lidmaatschap, en een betaallinkje. Dat is mensenwerk, dus daar kan even wat tijd overheen gaan.

Als jij de betaling voldoet, en dit aan ons laat weten, en ons een kopie van je ID bewijs toestuurt (of aangeeft: ik wil de eerste set graag komen afhalen), activeren wij je account. Dan kan je gelijk inloggen en je eerste set huren.

Snap ik. Wij raden hoedanook aan om je kopie ID zo veilig mogelijk te versturen. Hier lees je hoe je dat doet. Wij gebruiken je gegevens enkel om te verifiëren dat jij bent wie je zegt dat je bent. Het is online erg makkelijk om je voor te doen als iemand anders, en de LEGO sets die we verhuren hebben een waarde van enige honderden euro's. We gebruiken je gegevens uiteraard nergens anders voor, en gaan er veilig mee om.

Een alternatief is dat je (de eerste keer) naar de winkel in Cuijk komt en ons je ID bewijs laat zien.

Nee. Je gaat een lidmaatschap aan voor 1 jaar, en zit nergens aan vast. Aan het einde van je lidmaatschap ontvang je van ons een mail met de vraag of je wil verlengen, of niet. Reageer je niet, beëindigen we je lidmaatschap automatisch.

Heb je de mail gemist, of was je te laat met reageren, of heb je je bedacht en wil je toch graag lid blijven? Leuk! Mail ons, dan regelen we dat.

Daarvoor hoef je niets te doen. Je lidmaatschap loopt vanzelf af na één jaar.

Ja, graag. Wij werken met een lidmaatschap, omdat we onze klanten graag willen leren kennen. Wil je huren, lees je hier hoe het werkt. Voor € 29,50 ben je een jaar lang lid. Binnen dat jaar huur je net zoveel sets als je wil, 1 set per keer.

We vragen dat je onze regels volgt:

  • Hou de sets rookvrij. Rook je zelf niet, maar wordt er bij jou in huis gerookt? Dat ruik je onvermijdelijk. Rook je wel, maar alleen buitenshuis? Zolang wij het niet merken in de sets, is er niets aan de hand. Maar vergeet aub niet dat (sigaretten)rook een indringende geur is, en dat het plastic van zowel de zakjes als de steentjes dit snel overneemt.
  • Hou de sets schoon. Bouw liefst op een tafel, en niet op de grond. Liefst binnen. Kijk uit met eten en drinken, en was je handen. Huisdieren? Hou ze zoveel mogelijk uit de buurt i.v.m. haren en schade.
  • Hou de sets gescheiden van je eigen LEGO. Zo blijft jouw LEGO compleet, en de onze ook.
  • Breek de sets netjes af, en volg onze regels rond het sorteren. Zie ook het deel "vragen rond bouwen en afbreken" in deze FAQ.

Kortom: denk eraan dat je de set te huur hebt, en denk ook even aan degenen die na jou komen. Als iedereen dat doet, kunnen we met z'n allen gezellig blijven bouwen. :)

Je kan ons bellen, dan word je te woord gestaan door de collega's van Fritz-Events (een bedrijf van dezelfde eigenaar waarmee wij het pand delen). Zij zullen je standaard vragen om te mailen. Bricks Verhuur heeft geen eigen telefoonnummer, daar zijn onze werkuren te onregelmatig voor. We houden de mailbox tijdens kantooruren wel goed in het oog. Vandaar dat mailen voor ons een stuk makkelijker werkt.

Ons verzoek is dus: mail ons. Wij doen ons best om snel te reageren.

2 Huurperiode, verlengen, reserveren

Een week huren is bij ons ook 7 dagen in huis. De huurperiode gaat in op de dag van ontvangst. Dus ontvang je jouw LEGO op een dinsdag, mag hij ook op een dinsdag weer ingeleverd worden bij PostNL (of bij ons, als je hebt afgehaald).

Heb je gekozen voor verzending naar een PostNL punt, gaat je huurperiode in op de dag dat de set daar klaar ligt om af te halen.

Weet je even niet meer wanneer je huidige set retour mag? Mail ons gerust.

Nee, wij verhuren per week. De minimale huurperiode is dan ook 1 week.

LEGO bouwen is ook een stukje ontspannen, dus neem de tijd voor zowel het bouwen als het afbreken. Dat laatste is vooral erg vriendelijk voor de bouwer(s) die na jou komen. :)

Jazeker! Je kan de huurperiode eenvoudig verlengen per week. Mail ons dat je wil verlengen, en je krijgt een betaallinkje terug. Ons advies is daarom: begin kort, en verleng daarna per week. Zo betaal je nooit teveel.

Heel eenvoudig. Stuur ons een mailtje dat je langer wil huren, en wij sturen een betaallinkje terug. Je kan de huurperiode verlengen zo veel en zo vaak als je wil, dus je hoeft nooit te stressen dat de set retour moet.

Dan heb je hard gewerkt! Geniet vooral ook een beetje van de bouw, je hoeft je niet te haasten. ;-)

Wij raden altijd aan om te beginnen met een korte huurperiode en daarna te verlengen als het nodig is. Dat kan immers altijd. We kunnen je best een keertje tegemoet komen als je veel eerder klaar bent dan verwacht, en je tegoed geven voor een volgende keer. Stuur daarvoor even een mailtje. Wij geven standaard geen geld terug.

Leuk, dat enthousiasme! Jazeker kan dat. Zodra jij weet dat je je huidige LEGO set gaat inleveren, kan je de volgende bestellen. Je hoeft niet te wachten tot de post hem weer bij ons heeft afgeleverd. Dus: weet jij dat je op woensdag je set naar de post brengt, huur dan je volgende set op de dinsdag. Dan heb je hem (in de meeste gevallen) woensdag of uiterlijk donderdag in huis, en kan je lekker door blijven bouwen.

Je kan bij ons niet op datum reserveren. Iedereen kan de huurperiode altijd verlengen, dus we weten nooit precies wanneer een set retour komt. We willen niet dat jij een set terug moet sturen omdat iemand anders er op zit te wachten. Dat geeft druk en hoort niet bij ontspannen LEGO bouwen. 

Bovendien zou reserveren op datum ook betekenen dat we een set soms wekenlang aan de kant moeten houden, zodat hij op de gekozen datum zeker beschikbaar is. Dat kost ons huurtijd, maar betekent ook dat sets minder vaak beschikbaar zijn voor jou.

We hebben altijd een ruime keuze aan sets vrij, dus we raden aan om een top 5 te maken van sets die jij wel zou willen huren. De kans is groot dat van je top 5 meerdere sets beschikbaar zijn op het moment dat jij wil huren.

Wil je toch echt graag die ene set huren? Mail ons, dan krijg je vrijblijvend een bericht zodra er een exemplaar beschikbaar komt. Je mag op dat moment uiteraard aangeven of huren jou uitkomt, of niet.

De kerstvakantie is de enige uitzondering: dan werken we wel met een reserveringssysteem. Ontzettend veel van onze klanten willen in deze periode bouwen, en we willen graag iedereen zo goed mogelijk helpen. Als je lid bent bij ons, ontvang je begin november een mail met uitleg. Ben je nog geen lid en wil je graag huren rond de kerstperiode, mail ons dan zodat je weet wat er wel en niet mogelijk is.

Kort gezegd: helemaal niets. :) Dat lijstje is voor jezelf bedoeld, zodat je snel naar een bepaalde set kan navigeren of in 1 overzicht kan zien welk van de sets op je verlanglijstje beschikbaar is om te huren. Wij doen hier niets mee.

Wil je een bepaalde set graag huren maar is hij niet beschikbaar? Mail ons dan. Je krijgt vrijblijvend een mail zodra er een exemplaar beschikbaar is om te huren.

Dat kan! Mail ons, dan krijg je vrijblijvend een bericht zodra er een exemplaar beschikbaar komt. Je mag op dat moment aangeven of huren jou uitkomt, of niet. Zo ja, krijg je een order en betaallinkje in de mail. Zo nee, komt de set beschikbaar op de website voor een volgende huurder, en krijg je als je wil opnieuw een seintje wanneer een volgend exemplaar vrij komt.

De wachttijden zijn in de regel niet lang, denk aan een week of 2. Voor de allernieuwste sets kan er soms een wachtlijstje zijn en moet je misschien iets langer wachten.

3 Huurmogelijkheden

Nee. In het verleden verhuurden we soms meerdere sets per keer. Dit ging helaas vaker fout dan goed. Sets werden niet goed ingeleverd, steentjes door elkaar gehaald, of klanten wilden dan toch maar 1 van beide sets verlengen (wat nu eenmaal niet gaat gezien ze tegelijk in 1 box verzonden worden). En daar werden andere klanten dan weer de dupe van.

Kortom: het leverde voor ons te veel werk op om er mee door te blijven gaan. Je kan daarom bij ons 1 set tegelijk huren, en daarna de volgende (en de volgende, en de volgende...).

Waarschijnlijk niet. Wij richten ons vooral op particulieren en verhuren zelden of nooit meerdere sets tegelijk.

Nee. Het aanbod zoals je dat op de website ziet, is wat we verhuren. We richten ons vooral op particuliere AFOLs (Adult Fans of LEGO, oftewel: volwassen LEGO bouwers).

4 Vragen rond het bouwen en afbreken

Ja, het is inderdaad de bedoeling dat je aan het einde van je huurperiode de set weer netjes afbreekt. In de meeste gevallen is de set gesorteerd op kleur. Je verdeelt de steentjes weer over de gripzakjes, gescheiden op kleur. Bij meerdere zakken per kleur maak je ook onderscheid in grote en kleine onderdelen. Er zit een blaadje bij elke set met de uitleg.

Wij raden aan met sorteerbakjes te werken, dat maakt ook het bouwen een stuk overzichtelijker.

De gemiddelde bouwtijd verschilt echt per bouwer, dat is lastig inschatten. Een kleiner setje kost minder tijd dan een grote, dat is logisch. Maar iedereen bouwt op zijn of haar eigen tempo, ook afhankelijk van hoeveel tijd je ervoor hebt/wil vrijmaken. Waar de één binnen een week klaar is met bouwen en afbreken, doet een ander over dezelfde set 3 of 4 weken... Wij raden daarom aan altijd te beginnen met 1 week huren. Je kan zo veel en zo vaak verlengen als je wil, dus de druk dat de set terug moet, die hoef je sowieso niet te voelen. Als je begint met een week kan je rustig bekijken hoeveel tijd het je kost, en daarna desnoods per week verlengen.

Als je nog niet vaak LEGO sets gebouwd hebt, raden we aan om te beginnen met een wat kleiner setje. Richtlijn: 1000-1500 steentjes. Je kan hier op filteren op de website. Er is voor elke smaak wel iets te vinden. Die setjes zijn zeker niet minder leuk om te bouwen, maar zijn minder overweldigend dan sets van 5000+ steentjes. En het geeft je de kans om ons concept een beetje eigen te maken, op een laagdrempelige manier.

De meeste van onze sets zijn gesorteerd op kleur. Wanneer er meerdere zakken zijn voor 1 kleur, vragen wij een verdeling in de steentjes aan te brengen. Groot bij groot, klein bij klein. Of bricks in 1 zak en plates in een andere. Net wat jou voor deze set logisch lijkt. Er is niet 1 manier voor, als je maar een verdeling maakt.

Wanneer alles lukraak over de zakken verdeeld wordt, heeft de volgende bouwer een gigantische klus om eerst alles uit te zoeken. Vandaar ons verzoek: gebruik alle meegeleverde zakken en verdeel de steentjes logisch. Hetzelfde type onderdeel in dezelfde zak. Gebruik alleen de zakjes die wij meeleveren en laat geen zakjes leeg.

Als wij aan jou vragen om dat beter te doen, betekent dit dat de vorige bouwer de instructies helaas niet goed gelezen heeft...

Bij het grote merendeel van onze sets leveren we een LEGO tool mee. Ook bekend als een elementensplitser of brick separator. Dat is een handig hulpmiddel wat je kan gebruiken bij het afbreken. Het voorkomt schade aan de steentjes en aan jouw nagels/vingers. :) Hier lees je hoe je zo'n LEGO tool kan gebruiken.

Gebruik bij het afbreken in geen geval je tanden of andere scherpe voorwerpen. Niet alleen geeft dat schade aan de blokjes, het is vooral ronduit gevaarlijk voor jezelf.

Krijg je iets echt niet los? Waarschijnlijk is het dan niet bedoeld om uit elkaar te halen. Twijfel je? Stop het apart in een zakje en meld het ons via de mail of het blaadje wat in de box zit.

Ja en nee. Er zijn een aantal onderdelen die altijd heel mogen blijven:

  • minifiguren
  • kleine raampjes
  • scharnierende delen, groot of klein
  • draaiplatforms of Technic (draai)schotels
  • licht- en/of geluidsteentjes
  • kettingen
  • haspels met touwtjes
  • andere specifieke elementen waarvan wij in de instructie bij de set vragen om ze heel te houden

Verder vragen we om de set zo netjes mogelijk af te breken. Dat houdt inderdaad in dat je alle steentjes weer los maakt. Wel zo vriendelijk voor de volgende bouwer.

Krijg je iets echt niet los? Waarschijnlijk is het dan niet bedoeld om uit elkaar te halen. Twijfel je? Stop het apart in een zakje en meld het ons via de mail of het blaadje wat in de box zit.

Zit er een batterijpack bij de set? Controleer even goed of je de batterijen er uit gehaald hebt, voor je de set retour stuurt. Heb je de batterijen bij ons gekocht? Dan zijn ze nu van jou en mag je ze dus houden.

Altijd vervelend als iets stuk gaat. Sommige onderdeeltjes zijn nou eenmaal best kwetsbaar, denk aan clipjes of scharnierende delen. En onze sets worden vaak gebouwd en weer uit elkaar gehaald.

Kapotte onderdeeltjes graag apart houden bij het afbreken. Stop ze in een apart zakje, of bv. bij de minifiguren zodat het opvalt. Jij hebt ze al gevonden, dan hoeven wij ze niet nogmaals te gaan zoeken in de zakjes. :) De volgende bouwer zal je dankbaar zijn, dan heeft hij/zij er geen last meer van!

Kan je niet verder bouwen omdat een onderdeeltje stuk is? Mail ons, dan lossen we het voor je op.

In de meeste gevallen wel. Er zijn een aantal onderdelen die niet in de zakjes passen, deze mogen altijd los in de koffer:

  • de instructieboekjes
  • grote grondplaten van 32 noppen of 16 noppen breed
  • grote wielen, meestal inclusief velgen
  • lange assen (32L)

Verder verschilt het nogal per set. Vuistregel is: zat het los in de koffer toen jij de set ontving? Dan mag het ook weer los in de koffer retour.

Twijfel je en past het (makkelijk) in een zakje? Dan liever in een zak dan los in de box.

Het zijn ook behoorlijk veel kleuren om uit elkaar te houden! Dat maakt dat de sets mooi gedetailleerd zijn, maar het maakt het sorteren nog net iets uitdagender. We doen ons best om het overzichtelijk te houden. Zo maken we geen onderscheid tussen de verschillende soorten nougatbruin, en noemen we de kleur "bright light orange" (de hoofdkleur in de Simba-set) gewoon donkergeel. We proberen dit per set zo makkelijk mogelijk te maken.

Tip: maak een foto van de zakjes als je ze ontvangt. De sets worden altijd door ons gecontroleerd voor ze verzonden worden, en wij zorgen ervoor dat de kleuren in de juiste zakjes zitten.

Tip 2: vind je het lastig onderscheid te maken tussen donkerrood en bruin, of donkerblauw en zwart? Investeer dan in een daglichtlamp. Vooral in de donkere maanden kan dat een groot verschil maken!

Tip 3: is turquoise nou groen of blauw? Tenzij de kleur specifiek is aangegeven op een zakje, mag het bij groen of blauw.

Dat overkomt de beste bouwers. Geen probleem. Noteer het onderdeelnummer op het formulier, en wij zorgen dat het weer aangevuld wordt wanneer de set bij ons retour is.

Kapot onderdeeltje? Hou het apart, bv. in het zakje van de minifiguren, en noteer het op het formulier.

Minifiguren of andere dure onderdelen worden bij terugkomst altijd gecontroleerd.

Dat kan gebeuren, geen probleem. Meld het ons aub altijd even, zodat wij weten dat de set niet compleet is. Mail ons liefst even een fotootje van hetgeen er nog bij jou is (of een onderdeelnummer, als je dat makkelijker vindt).

Je mag de achtergebleven steentjes per post naar ons retour sturen. Mag als brievenbuspost, graag wel stevig verpakken zodat het onderweg niet verloren kan gaan. Gebruik een bubbeltjesenvelop of pak de steentjes goed in. We hebben helaas al een paar keer meegemaakt dat we een lege (gescheurde) envelop ontvangen. Dat is toch jammer van die postzegel... en de steentjes zijn voor altijd kwijt.

Ons adres:

Bricks Verhuur BV
Hulsbos 7
5431NZ Cuijk

Huur je op dit moment ook een set? Meld ons dan dat je nog steentjes hebt van de vorige, en stuur ze met de huidige mee retour (in een apart zakje aub!).

5 Afhalen en verzenden

Dat kan! Je kan bij het bestellen op de website kiezen voor "ophalen in Cuijk".

Bricks Verhuur heeft geen eigen winkel, wij delen het pand met Fritz-Events - een winkel in licht- en geluidapparatuur van dezelfde eigenaar. Na je bestelling ontvang je een automatische orderbevestiging. Vervolgens gaan we voor je aan de slag, en krijg je een mailtje zodra de set klaar staat om af te halen. Wacht die mail aub altijd af, voor je naar de winkel komt.

Altijd eerst online bestellen dus, en pas naar de winkel komen als wij je hebben laten weten dat de set klaar staat. Je kan bij ons niet even een set komen uitkiezen. ;-)

De Fritz-Events winkel is open:

ma t/m vrij 9-12u en 13-18u
za 10-16u
(feestdagen gesloten)

Voor afhalen geldt: wacht altijd ons mailtje af, voor je deze kant op komt. Dan rij je nooit voor niets.

Voor terugbrengen kan je terecht tijdens de openingstijden, je hoeft daar geen afspraak voor te maken.

Wij verzenden van maandag t/m vrijdag, alles met PostNL. De sets worden geleverd in een stevige, herbruikbare kunststof bak.

De levertijd zoals aangegeven op de website is 1-3 werkdagen. We doen altijd ons best je zo snel mogelijk te helpen. In de regel worden bestellingen op de dag van bestellen, of een dag later verzonden of klaar gezet (maandag t/m vrijdag).

Zeker weten dat je een set op tijd in huis hebt? Bestel een dag of 2 voor je hem wil ontvangen/ophalen. (Vertragingen bij PostNL hebben jij of wij niet in de hand.)

Ja hoor. Je kan bij het plaatsen van een bestelling kiezen voor "ophalen bij PostNL locatie", en het afhaalpunt van je keuze selecteren.

Voor € 14,50 sturen we de set naar je toe, en voegen we een retourlabel bij waarmee je de set aan het einde van je huurperiode kosteloos kan afgeven bij een PostNL punt. Je betaalt dus één keer voor het heen- en terugzenden.

Wat jammer. Vertraging kan helaas gebeuren, dat hebben we net zo min in de hand als jij. Je huurperiode gaat pas in op de dag dat jij de set ontvangt. Zit er na 3 dagen nog steeds geen beweging in de track en trace? Mail ons dan!

6 De LEGO sets

Dat weten we maar al te goed. :)

We kopen met regelmaat nieuwe sets in, zodat jij lekker aan het bouwen kan blijven. En onze huurprijs blijft altijd tussen de € 7,50 en € 25 per week. Dat kunnen we blijven doen, omdat wij een club zijn met trouwe leden. Als iedereen netjes met de sets omgaat, eventuele ontbrekende onderdelen opschrijft en de steentjes netjes sorteert voor retour, scheelt ons dat een boel werk en houden we het betaalbaar voor iedereen.

Wij versturen onze LEGO sets in een stevige, herbruikbare kunststof bak met deksel. De steentjes zitten in gripzakjes die regelmatig vervangen worden. Het merendeel van onze sets is gesorteerd op kleur, een klein aantal is gesorteerd op zaknummer. Welke dat zijn lees je hier (onder punt 4).

Je ontvangt de set zoals hij ook door LEGO wordt uitgeleverd, exclusief reservesteentjes. Dus met instructieboek (m.u.v. de Bricklink Designer Program sets, deze hebben geen papieren instructieboek). De LEGO tool (brick separator) is bij de meeste sets aanwezig, uitzondering zijn de Technic sets waarbij een LEGO tool hoedanook niet praktisch is.

Bij elke set zit ook een formulier met uitleg over hoe wij werken en wat we van jou verwachten. Als je kiest voor verzending met PostNL, ontvang je ook twee tie-wraps om de bak weer netjes af te sluiten en een retourlabel.

In de meeste gevallen wel. Enkel bij de Technic sets is deze niet inbegrepen. Voor het afbreken van deze sets is een LEGO tool (brick separator, elementensplitser) ook niet echt geschikt.

Wil je toch graag zo'n tool bij je Technic set ontvangen? Geen probleem. Mail ons, of vermeld het in de opmerking bij je bestelling.

Wij verhuren onze sets het hele jaar door. We doen ons best deze netjes en compleet te houden, en met de hulp van onze leden lukt dat goed. Ze blijven echter niet gloednieuw. Als je bedenkt dat veel sets inmiddels 50 keer of vaker verhuurd zijn, kan dat ook niet. De sets zijn dus in gebruikte staat. Krasjes en lichte beschadigingen kunnen altijd voorkomen.

Kapot onderdeeltje gevonden? Graag apart houden bij het afbreken. Stop het in een apart zakje, of bv. bij de minifiguren zodat het opvalt. Jij hebt 't al gevonden, dan hoeven wij 't niet nogmaals te gaan zoeken in de zakjes. :) De volgende bouwer zal je dankbaar zijn, dan heeft hij/zij er geen last meer van!

Dit is misschien wel de meest gestelde vraag van alle veelgestelde vragen. :)

Als we elke set helemaal na zouden moeten kijken wanneer hij retour komt, zouden we de huurprijzen wel 3 of 4 keer zo hoog moeten maken. Uiteraard worden sets minutieus gewogen, en controleren we op belangrijke onderdelen (minifiguren, boekjes, grondplaten, ...). Ook worden sets periodiek volledig gecontroleerd. We hebben er veel, en sets die vaker verhuurd zijn, worden ook vaker gecontroleerd - dus niet elke set komt even vaak aan de beurt. Verder rekenen we op onze bouwers om aan te geven wanneer er iets kapot is of ontbreekt, zodat we dit kunnen vervangen of aanvullen.

Het kan dus altijd gebeuren dat er iets ontbreekt. Als mede LEGO bouwers weten we maar al te goed hoe vervelend dat is, maar helaas hebben we dit dus niet in de hand. In de regel gaat het echter om kleine, niet-essentiële onderdelen. We vragen dit aan ons door te geven, zodat we dit recht kunnen zetten voor de volgende bouwer. Als bouwers help je zo elkaar!

Dan helpen we je zodat je toch verder kan bouwen, uiteraard. Het gebeurt echt uiterst zelden dat er een essentieel onderdeel ontbreekt, maar niets is onmogelijk. Als er een onderdeel ontbreekt waardoor je niet verder kan met bouwen, sturen we dit naar je op. Dat doen we liefst maar 1 keer. Kijk daarom aub altijd eerst alles heel goed na, voor je ons benadert. Dus zit het steentje wat je zoekt niet in een andere zak, of los in de bak, of nog aan een ander onderdeel vast? Of heb je misschien een foutje gemaakt bij het bouwen?

Vaak is het zo dat je een set in delen bouwt en wel verder kan met een ander deel. Is de conclusie dat het onderdeel echt mist, gaan we voor je aan de slag en lossen we het op.

Mist er iets wat niet essentieel is? Noteer het op het orderformulier, dan vullen wij het aan zodra de set bij ons retour is.

Wie weet. :) We staan altijd open voor suggesties. Mail ons gerust met de vraag of we een bepaalde set willen toevoegen. Bij genoeg interesse maakt elke set kans.

Ons aanbod zal nooit krimpen, maar soms verkopen we wel eens sets waarvan we meerdere exemplaren hebben. Mail ons gerust voor meer informatie.

Nee. Bricks Verhuur is een BV. Wij kopen onze LEGO enkel zakelijk in zodat we BTW facturen ontvangen.